Prekių grąžinimai

1. Gavus prekes, Pirkėjas privalo patikrinti:
1.1. ar prekių pakuotė nėra pažeista. Jeigu pakuotė pažeista, Pirkėjas turi apie tai informuoti kurjerį pristatymo metu bei užfiksuoti pažeidimus.
1.2. ar gautos prekės atitinka pateiktą užsakymą, t.y. ar gautos visos užsakytos prekės, ar prekės nėra sumaišytos) ir radus neatitikimus informuoti Pardavėją nedelsiant (ne ilgiau negu per 48 val.), kitu atveju Pardavėjas gali atsisakyti keisti/pristatyti trūkstamas prekes.

2. Kiekvienai prekei suteikiama 2 metų įstatyminė garantija gamybiniam brokui ir kitiems defektams nesusijusiems su normaliu prekės naudojimu ir aplinkos poveikiu. Papildoma garantija gali būti užsakoma atskirai.

3. Norint grąžinti tinkamos kokybės prekę per 14 dienų nuo jos įsigyjimo/gavimo datos, atlikite šiuos žingsnius:

  • Susisiekite el. paštu labas@oferis.lt. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos.
  • Prisekite pirkimo įrodymus: sąskaitą faktūrą/užsakymo numerį ir apmokėjimą įrodantį dokumentą (banko sąskaitos išrašą arba KPO kvitą).
  • Prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
  • Grąžinant prekę Pardavėjui, prie jos turi būti prisegta užpildyta Prekės grąžinimo forma arba užpildyta forma turi būti atsiųsta el. paštu labas@oferis.lt.

4. Norint grąžinti netinkamos kokybės prekę, atlikite šiuos žingsnius:

  • Susisiekite el. paštu labas@oferis.lt, iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos.
  • Paaiškinkite priežastį ir prisekite pirkimo įrodymą.
  • Grąžinant prekę Pardavėjui, prie jos turi būti prisegta užpildyta Prekės grąžinimo forma (arba užpildyta forma turi būti atsiųsta el. paštu labas@oferis.lt).

5. Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau, kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos išnagrinėti prašymą ir pateikti vartotojui motyvuotą atsakymą.

6. Prekių keitimas ir grąžinimas vyksta vadovaujantis LR įstatymais.

7. Grąžinant kokybiškas prekes ar atsisakius priimti pristatymo/atsiėmimo metu, realias transportavimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Tokiu atveju Pirkėjas taip pat prisiima atsakomybę už pasirinktas papildomas paslaugas (galimybę apmokėti prekių pristatymo/atsiėmimo metu) ir neatgauna už jas sumokėtų/numatytų sumokėti pinigų, kadangi klientui buvo siūlomos nemokamos alternatyvos ir šias papildomas paslaugas jis pasirinko pats.

8. Kilę ginčai dėl prekių grąžinimo sprendžiami LR įstatymais numatytu teisiniu keliu.


Prašymą/skundą dėl mūsų interneto svetainėje įsigytos prekės ir (ar) paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt), taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/

Pinigai grąžinami per 10 darbo dienų nuo grąžinamų prekių gavimo dienos ir patvirtinus, kad grąžinimas atitiko visas sąlygas.

Rašyk
Skambink